The Grice Club

Welcome

The Grice Club

The club for all those whose members have no (other) club.

Is Grice the greatest philosopher that ever lived?

Search This Blog

Wednesday, October 20, 2021

Grice ed Achillini

 INDEX TOTIVS OPERIS DVBIORVM, ÇAPITVLORVM, ET EORVM QVAE NOTATV D I G N A V I D E N T V R. ' finiti v i g o r i s fit D e u s . p a g . 1 . telligat. Vtrum prima forma quæ estvi tor. Virum quodamordinerecedant intelligentiæ mediæ àpri. ma. 16 Virum intellectus possibilissubijciatur accidentibus. Verum incelle&uspossibilis sit formadansesschominé. 23 In libro dc.Orbibus. Cælum eftingenerabile. Cælum non est calidumnifivirtualiter Cælum nonindiget Athlante,ncq; animacogente. Cælum eft naturæncutræ, Dubium secundum . Vtrum specizdifferant stella, & o r Stella est continuasuoorbi. Stella eftdextrumcæli, Noucm gradus felicitatis secundum Aristotelem & Commé Intercælosnoncft corpus replensvacuum. rarorem, ibidem . Quid siccopulatio. Quomodo intelligitur propositio dicens recipiens debetelle Verum quaruncung; intelligentiarum perfe& ioattendatur ibidem Vtruntalis sit proportiomoventiú, qualiseftrefiftentiarī. ibi. Omnes diversitas stellarum pene proportionabilem habet Nonetfellaterræ aliquando propinqua,& aliquandoree Tantum motu diurno cælum stellarum mouctur. Puncto velocissimo diurni motus non describitur æquino Aialis. Sufficit Afrologis imaginarium esseorbem, quem putant Infra Solem sunt Venus& Mercurius. Vtrumtalisfit proportio motus ad motum in velocitate, Regularis.cftmotuscæli. ibidem Verum apud Thcologá independentia inferat infinitate. ibid. Dubium quartum. Vtrum intelligentia sit. Solius naturalis est subftantiaabftra & áelledernóftrare. 61 Dubium sextum.Verum intelle&usmoucatur. Deus non est condensabilis, ncq;rarcfa&ibilis. Deus noncftintentionaliter variabilis. Intelligentiæ mediæ sunt ingenerabiles & incorruptibiles. Incelligentiæ mediæ sunt nonaugmentabiles & non diminuibiles. Intelligentiæ mediæ non sunt rarefa&ibilcs, autcondensa Intd qualis cf desidcrijad desiderium. An homo cognoscar infinitatem Dei. Quid per infinitatem intelligendum sit. ibidem ibidem per se entiores. Vtrum possibile sit imaginare Deum esse potentiale. ibid. Vtrum Deus conservar intelligentias. ibidem Vtrum ex maiore de necessario sequatur conclusio de necella ibidem Ve rum 1. de generatione, tex.com.13. probetur ab Aristotele materiam esse æternam . ibidem rio in figura prima.  -- 37 penes appropinquationem summo. VBIVM primum.Vtrum in Vtrum tantum Deum Deus in VTRVM in calofirmateria. Cælum est necessarium & æternum. Vtrum possibile fitcs homo antequam moriatur intelligat substantias separatas. Dubiumtertium. Vtrůcccentrici, & epiciclis intponendi. 48 Cælinon sunt perforati. Virum quanto naturæ lune viciniores materiæ, cantosingim 37 timus finis, sit primus mo Vtrum Deus, liberomoucatcæ Cælum non est rarefa &ibilcncquecondensabile. 7 Cælum non est senescibileneque fatigabile. ibidem Dubium quintum .Vtrum Dæmon sit. ibidem Deus non est alecrabilis. 20 35 36 Primus orbis mouet alios. Maxima sphærarum est stellata. Cælum est incorruptibile. Cælum non est alterabile nisi intentionaliter 26 Aggregatum omnium cælorum est quasi vnum animal. 32 ALEX. ACHIL. Vtrum ponenda sir creatio. Vtrum intelligemtiæmcdiæsint Cælum est cancumadiuum. productz. % Cælum est corpus spirituale & divinum . Cælum est grave aut leve. 30 Cælum non est augmentabilencg; diminuibile. Cælum non est sensibile nisi visu. Stellamoucturad motum sui orbis. Vnum est centrum mundi. in Sole. 17 28 In libro de Intelligentijs. Vtrum Deus fic intelle&usagens. Quid intellectus adeptus. stanci. primum mobile. ncq; per accidens. denudatum à natura recepti. ibidem. mota. tumpot eft. aliquomodo. Vtrum intelligentiæ inferiores intelligant superioram . 13 VIRUM intellecus sit VIRTUS materialis. Virum intellectum possibilem habeat omnis HOMO. Vtrum intellectus possibilis sit pure pocentialis. bis cius. Vtrum felicitas sit Deus. 27 Nullo motum ouentur corpora cælestia nisi circulari. Virum latitudo intelle&u ũlitvni formiter difformis. 33 Vtrum sequatur, Deus est infiniti vigoris, ergo mouetinin Verum valcat hoc naturalicer mouct: ergo ipsum movet quan Vtrum infinitum sit cognoscibile. Virum in substantia ponendus sit gradus. ibidem Verum aliquis sit appetitus inclinationi naturali conformis Deus est ingenerabilis & incorruptibilis. Deus non est augmentabilis nec diminuibilis. non bonus. Vtrum intelligentiæ se conservent. Verum intelligentiæ dependcantam phancasmatibus. ibid. Vorum Plato ponat formam quæ nonc idea. ibidem . biles. Intelligentiz mediz non sunt alecrabilcs. lum. ibidem Non est intelle&usagens in Deo, nisi identice nec possibilis Deus non est localicer mobilis neq; persc, ncq; per partem,  Vtrum vniversales itnotius SINGULARI. Intelligentiæ mediæ non sunt intentionaliter variabiles. Vtrum species prius apprehendatur quam genus. Inintelligentijs medijs est aliquo modo intelle&usagens, & Vtrum formæ intentionales educantur deporencia materiæ. inrelle& us possibilis. Intellectus possibilis est generabilis, & corruptibilis. Dubium septimum. Vtrum cælum recipiat else ab intelligencia. Vtrum vniversale sit innarum intelle&ui possibili, Vtrum scientia sit ipsum scitum. Vtrum corpus subratione qua mouetur sit subiectum. Vtrum omnium sensibilium corporum formas philosophus naturalis quidditatiue consideret. An cælum philosophus naturalis quidditatiuc consideret. An naturalis scientia pcedat ordinedo&rinæ metaphysicam. Quare in mathematica non possumus a posteriori demon II2 Quomodo movens primum consideratur a metaphysico. Dubium uerit. o&auum Vtrum cælum mutationem termina 90 vndecimum.Vtrum cælum sit sphæricut . 92 duodecimumVcrum cælum sit luminofum dese.73 Non est lumen lunæ reflexum tantum. Dubium Dubium Vtrum morus cæli fuerit æternus. 94 Cælum movetur sine fatigatione & pæna. thematicam, naturalem, & metaphysicam . VBIVM primum.Vtrum vniversalia ex i Intellectus agens deus. fant inintelle&u. 104 Vtrum vniversale sit nomen tantum. ios Verum vniuersales it ens rationis. Vtrum vniversale sit respc&iuum. Vtrum vniversale sit extra animam in re abstractum . Vtrum vniversalia sint extra animam. Vtrum vniversalia substantiarum sint substantia. Vtrum vniuersale sit corporale. Vorum vniuersale sit corruptibile. Vtrum vniversale existat nullo Singulari illius existente. An felicitas considerat in scientia speculatiua. An felicitas sit vita. An felicitas sit sempiterna vita. An tanta sit æquiuocatio dicatur de vivo & lapideo. Vtrum ad felicitatem requiratur scientia moralis. Quomodo exdi&o speculatiuos equatur practicum. IIS Quid demonstratio SIGNI, causæ tantum,& causæ & eltc. De quibus causis considerat naturalis, mathematicus, & dini Verum cuiusq; causati scientia sit per omnes cius causas.  Intelligentiæ mediæ sunt localiter mobiles per accidens ab alio nonå se. sensatum sit in intellectu. Intellectus possibilis est augmentabilis & diminuibilis. Vtrum vniuersalia sine obic&uni intelle&us. Vtrum vniuersalia ina&usinr in intelle&u. Intelle & us est realiter alterabilis, terminatiue, non subiectiua Intelle&tus possibilis eft localiter mobilis per accidens, Intellectus possibilis est intentionaliter variabilis. Vtrum forma inintelle&u habeatesse singulare. Verum vniuersale verius habeat dscinintelle&uquàm ex Cælum est intelle&iuum, & appetitivum. bie &tum neq; tali mutationem ut ab ir ura d non esse. Vtrum coelum sit sub ic & um principale naturalium . Vtrum fubic&um attributionis in naturalibus sit cælum. Non concederet Aristoteles cælum fuisse creatum neq annihilabitur. Apud Aristo.non incipit mundus esse neq;desincr. Ad omnes operationes iniftis inferioribus cælum concurrit. Cælum iftis inferioribus non imponit necessitatem . naturali neq causæ finalis. Efficiens duplex. Non est influentia cæli instrumentum diftin&um a motu & primum efficiens à naturali consideratur. Quomodo corpora cælesia sunt in loco. extra . Vtrum vniuersale fit idem vel diuersum á singulari. Vtrum vniuersale fit causa fingularis. Quomodo, materiaà mathematico consideratur. Quomodo naturalis quatuor causas considerat. Vtrum melius sitponereinrationeformali subiedimobile 199 72 Virum ex nihilo aliquidfiat. quàm moueri. sophianaturali. Vnde Quid ficmoueri localiter,fecundum forinam ,& fecundum materiam. Quæ intelligibilia cósideranturà mathematico, qàmetaphy. Dubium cercium decimum.Verum quiescente cæloparient Vtrumvnum& idemfitcaulasubie&i& accidentis. contenta , Vtrum vniuerfale fic in singulari. Cælum quatuorcausashaber. Vtrumvniuersaliadeclarentquidditatem fingularium.107 ErrorGalenidecertitudincMedicinæpra&ticæ. Vtrumvniuersaliaprædicenturdesingularibus. ftrare. Quomodo ccelum alteratur. 116 In intellectupossibilieftintellc&tusagens. 98 Ratio formalissubie&inaturalisphilosophiæ . Cælumestcffc&iúumhabentiumnacuraniininferioribus. Nontotumgenuscausæformaliscósideraturàphilosopho Cælum eftconferuatiuumhorum inferiorum . luminc. 308 113 :.nus. 1 Coelumestcompofitumexmateria& forma. Cælum cftviuens,& non eftnegativum , Cælumeftaniinal,& noneftsensibile. T R T M naturatum sitfubic&um inphilo Cælum eftfinaliter,formaliter,&materialitercausatum . C æ l u m eft effeAiue conseruatum . Vtrum subic&um contincat omnes verita-, tesadscientiampertinentes. 81 Nonestmutatumcælum adellemutationenonhabentelu Vtrum aliquidquodnonmoucturexsc,sitsubic&uminna turaliphilosophia. !1!1'ili u Non fuitmundus generatus,neq;corrumpetur.' Vtrumsubiectumphilosophiæsitampliusquàmcorpus. Dubiumnonum. Vtrumcælunifitfinitæmagnitudinisin Quidsitordocorporum inphilosophianaturali. adu. Quidfitordoperfectioniscorporumnaturæ. Dubium decimum .Vtrum coeluitiilicvnum. Virum motus coelifitnaturalis. Inintelle&um humanum nondire&eagiccælum . In TractatúdeVniuerfalibus. Vtrum moralisscientiafitexcludeda àtrinaphilolophiæ di uisionc pofira ab Arift.6.metaphysicæ tex.com.2.in m a Vtrùm vniuersaliasinescientiarci. Vtrumvniuersaliafinirforniæ Vtrum vniucrsaleànaturadenominatadifferat: 106 Vtrummorssequaturadnaturammateriephilosophiana 106 turalisprimaordinedo&rinæpræparansintelle&umad Verumvniuersalequantum eftdescnoneftinintelle&u,nec felicitem. Medicinamsubalternarinaturaliphilosophiæ. Vtrumvniuersalesensibilium,cuiusnulluinsingularefucrit Quidmateriaprimaquidfecunda,&quidformasimplex, tra. In Libro de Physico auditu. 86 Vtrumnaturafitfubic&tumlibriphyficorum,, Naturalisnonhabetdecæloperfe&tissimamcognitionem. Ante sensum ellevegetationem . A n h o m o sit æ q u i u o c u m . Vcrumfinitiadinfinitumnullasitproportio. III   Vnde do &rinaordinaria. Vtruinmagisvniuersalefitprimocognitum . Vtrum philosophinaturalissitprobaresuaprincipia. Quæ principiapolsintinscientiaprobari. 126 Virum formaappetatmateriam . Vtrūpriuatiofitcausaappetitusmateriæ definitiomateriz Quid materiasecunda. Duplex generalissimum substanciae. Deaccidencibuscælinorandum . Vtrūformaantcquagenereturpræcxiftarinmateria. 133 Vtrum infinitumfitignotum. Vtruminductiofitbonaconsequentia. Vtrum principiasintcadem . Priuatio,quarcprincipiumperaccidens. 137 Quidgencratiofimpliciter,&secundumquid. Sperma propria essemasculi,& non feminæ.Etquiddeopi altcrumfcilicetperformam . : nionc Galeni. Opinio Alexandri de intelle& u possibili. Dubiumsextumverummateriahabcataliquamformasub INDEX I20 Materiacæli,nunquam fincpriuationc. Principium perquodindiuiduuinefthoceftforma. 125 Trinitasprincipiorumplatonica. Intelle&uspossibiliscorruptibilis& generabilis. Quareinconceptudifferentiænoincluditurgenuscuiusest Metaphysicæ,triplexsubicctum. differentia : Quid fitrealiterdistingui. Vtrum materiasinequantitatefirdiuisibilis. Vtrum tresdimensionesfintpassionesquantitatis. Vtrum compofitum ex materia & formacllcfitacceptum à 1.29 Vtrummateriafitprodu&aàDco. Vtrummareriaficforma.! Propositionespersenotæinphilosophianaturali. Vcrum polsibilesitrotocontinuoquiescentepartemillius Diuisioformæ,& naturæ. 130 De principiomotus augmentationis,& alterationis. In libris de Elementis .. T R V M materiaexistat. Quid sittransmutatiosubstantialisquidac Quomodoipsaestmediuminterens& nonens. DubiumfecundúanSortenonexistenteSortessitho. 158: Dubium tercium quid cftmateria. uam . Materia non ch operatiuanisipaciendo. 141 MaterianonperfccxistitsedinaliofcilicetcompositoSper  1 1 Q u ó m o d o logica considerat de ente reali. Quæ ressintprimaprincipia. Terminigenerationis& corruptionis. quid. Quomodo materiaeftcns. 117 Cogitatiuavlcimatapræparatioadintelle&um . Andemonstrationesinmathematicaprocedantpercausam. Quomodomateriamediumdiciturinternihil & ago. Vtrumeademsintnobisnota & naturæ. Appetitusduplexmatcrialis,& cumfenfu. . i 118 Quomodo materiæacciditqfitpotentia. Meliuseftdicerecausasessenotioresnaturaquàmnaturæ. Quædiffinitiodescriptiua. Demonftrationesinphilosophianaturali,quæ àpriori. Quomodo aliquideßinprædicamentoadaliquid. Quomodo homo cognoscitincognitionenaturæ. 119 Virum materiasirsuapotentia. 246 Quomodo artificinorioreftcaula. Verummateriasitpotentiaomncsformæ. Formalapidisextraintelle&tumestvniuersaleintentio,aliud Vtrumtriaprincipiaexæquoprincipientmotum. à fubicéto. Vtrum vniuersaliasintrcalia. Quomodo consuctudo alteranatura. Verumfingularefitperseintelligibile. Vtrum vniuersaliasintpriusnotasingularibus. Primum cognitumànobis fingulare,& secundocognitum Quomodoexnonenteperaccidensfitaliquid. Vtrúcademproportiomateriæsitpotétiæ oésformæ, 147 Vtrum intelligentiæhabcantmarcriam . Vtrum materiafitminusperfe&aaccidente. el vniueriale. A b intelle& uagente non datur definitio. Q u o m o d o intelligentiæ sunt mobiles. V t r u m quantitas realiter diftinguatur à materia. metaphysico. Vniuerfaliarationeintelle&usinquofunthabentaliquid VtrummatcriafitDeus. æterni..?; Q u i d m a x i m u m f i t, & q u i d m i n i m u m n o n . Termini accidentales ex quibus fitaliquid. Quomodo conucniuntq,uomodo differüt. Q u i d g e n e r a t i o f i m p l i c i t e r , q u i d f e c u n d u m Quomodo ipsacftinprædicamento. Vtrum transmutatioficripofsitdeindiuidnovniusspeciei Quomodomateriacivnumcumpriuatione. . ad indiuiduum ciusdem specici. Quomodo priuatiofubformacomprchenditur. Dubium quartum vtrum materiasitsubstantia. Virum insubstantiasitcontrarictas. 128 Vtrù philosophusnaturalisdebcatprobaremateriäсssc.15I Quarcmagispriuatiocftidemmateriæquàmformæ. 139: Materiahabctdifferentiam ,circunscriptiuam,nonconficuti Vtrum tantum criafintprincipiarerum naturalium . Vtrum generatiofitsubita. Auicennz opinio de forma corporcitatis. Materia prima consideratur à philosopho naturali. Matcriacftinduobusprædicamentis. Dubiumquintumvtrummateriafitforma. 140) Materiam nonestina&umotiuointellectus. 142 torum. Dubium7.vtrummateriapossitexisteresincforma. 162 148 ago ) Opinionestresdepræcxistencia formainmateria. IS4 138 Philofophi naturalis eft Quarcformasubstantialiscontrarium probarematcriamesse,formameffe, non habet. compositum effc. Anfrigiditasaquæminorsitfrigidicasterræ. moucri localiter. V t r u m principia sint contraria. Vtrum generatio accidentalissequaturalterationcm . Sex positionisdifferentia. Materianonestcompositum,ncq;aliquodquatuorclemen 134 153 159 161 Vniuersale triplex. 123 Conceptü fpecificădatintelle&usagens,& nó gencricũ.124 Vtrum incælosirmateria. Vtrum materiapossitellesincpriuatione. Quid requirituradhocvtaliquafintideinfimpliciter. Concretum principaliterfignificatqualitate,& quare. VtrummateriaAuat. A Muliere duplicem exirehumiditatem . Vtrum priuatiofitprincipium . 121 Quomodo priuatioprincipiumperaccidens. 122 131 Quomodo cælumvariarlocum secundumformam . Differentia materiæ eft poccntia,&nona&us nisi negatiuc. · Matcria nonhabetformamabipsainseparabilem, fedquam > 160 1 Scientiæ naturalis duplicia sunt principia. Virumens ficvniuocum , Vtrùm quanrirastermineturterminisproprijgeneris. Virum totum fitsuæpartes. Viruni forma fitab agente. Vtrūmctaphysicisit probare substantia abstractus esse. 152 Virum ficdarçminimum. V e r u m priuatio fit principium per se. Materia 120 144 libet perdere poteft. Virum materiaapperat. Materiatertia,& quarta. stancialem fibi propriam : cidentalis.   Dubium o&auum,vtrummateriaprimasitvnanumero omnium generabilium ,& corruptibilium . nat sint summa. Verum aërficfrigidus. Remotæ potentiæ numerantur numerarione specierum. Materia est potentia Cubic&iua ntelle&ui. Dubium 14.vtrum materialitquantitas. Dubium 16.vtrum quantitatisuccederepossitaliaquantitas Dubium 17.vtrum quantitas præueniat formam subftantia leminmateria. In Quæstione de subiecto Physionomiæ . VID princpium cognitionis tantum, & co Principiorum in complexorum proprietates Principiorum complexorum quærit metaphysicus proprietates. 257 corruptibilitatis. 1ΝDEX Verum ambæ qualitates quasynum elementumsibidetermi 177 181 2SO  Mareria non cftvnumesseina&u. Potentia describit materiam. Potciitiæpropinquæ materiæ sunt quatuor. Dubium23. vtrum essentia sit esse. Subic&um,quomodopersenotuminscientia. 182 Physionomia,& chiromantiascientiæ. SiestElementum, præsupponitur, quiaipsumeftfubic&um Physionomia &chiromantia naturalisubalternantur considerationi . 189 Artic. Tertio princinalitercósiderandüeltcirca mixta. 197 Quomodo intelle&usfitpra&icus. Quæ operationespraxesdicuntur. Eidem scientiæ subalternaripra&icam& speculativam. Artic.Quarto principaliter considerandum circa animatave getaciva , aut sensitiua. Vtrum deturminimum innaturalibus. Vtrum calidicas, frigiditas, ficcicas,& humiditas, sint qualita- Cor esse primam fenfusredicem secundum Arist. 264 Quæstio de priina syllogismi potestace. nobis. Vtrum terrasitvbiq; habitabiles. Cogitativam virtutem componere. Materia non eftspecies. Dubium nonum vtrum possit elleqrinco de supposito sint Condensare & rarefacere non perscsequuntur qualitatespri multæ materiæ . 164 mas . Dubium 10.vtrum materia sit per se intelligibilis. Materia non potest esse &iue neque formaliter mouereintcl uitare. Materianonestdeseina&uenticaciuo. Dubium 13.vtrummateriasitsuapotentia. Vtrum terrarespe& ucælifitvtpun &um . Vtrumterrasiessetlucida,& existeret in cælo videretur á Dubium 18.vtrum quantitas in terminata fit quantitaster minata. 174 nomia. Dubium 19.verum materia primasır causa generabilitatis & Homo secundum quod natura bonus subiectum in physio Contra Scotum de subiecti continentia. Materia non eå quidditas nisi improprie. Ens et esse sunt idem. Essentia et existentia sunt idem . Forma estesseactu. In demostratione simpliciter passio de subiecto concluditur. Quid subiectum primum per attributionem . 258 Quarc substantiain metaphysica subiectum eftper attribu Dubium 24.vtrum totum sit suæ partes. Dubium 25.vtrum forma ante generationem habeat este principalitatis. reale in materia. Dubium27.vtrum privatio sit res. 183 Contra Galenum de numero complexionum. An in compofito substantiali pluressubltantialesformarepe De via in physionomia & chiromantia. riantur. Scicntiaalterumduorummodorumdiciturpra&ica. 262 Vtrum cælum componatur ex quiditatibus, & videturelit, Quomodo theologiatora pra&ica. quialubente continetur, & sub corpore. : 212. Prudentia circa quæ. Artic. Quinto principaliter considerandum de homine. anip Experientia quid. fo animam intellectivam expectet sensitiva. Vrrum aliquidmoucat se. te. Vtrum figuram aliquam sibi determinet elementum. Vtrum vnum elementum sit locus naturalis alterius. Vtrum vnum elementum in alterum immediateta an(mura Vtrum ignis sit primo calidus. 16S Vtrum elementa media æquáliter habeantde grauitatc& lc 173 Homo in quantum lanabileå naturaliconsideratur. Ta ,& tamen propositioestignora, Quid requiriturad hoc vt subie&um fit adæquätum . 178 Quid requiritur ad hoc vtfubic&um sit primum primitate 2180 Aegrotabile in ratione formalisubie&imedicinæcaderenon 223. Genita ex putrefactione alterius sunt rationis a generare, 248 . 167 Dubiū 12.vtrú materia fir generabilis& corruptibilis Vtrum terrasit frigidior aqua. 245 253 168 rc fitnul. Dubium Is.vtrü materia fine quantitate habcat partes. 171 256 Dubiumzz.verummateria 176 Solum ponenda sunt prædicamentorum Quantitasestquod passiocftnota.& idquod est ciuscau sit. pars quidditatis. & quo aliquid est. 176 Quomodo aliquando genera logicalia. nationis primæ sub antiæ. Dubium 28. vtrum priuatio principium. 260 potest. 268 In in materia . quæruntur in naturalibus . resprima. : 266 244 Quæstio de subiecto medicina, Materia efteffepotentia . rionem, Dubium 26.vtrum formasubstantialis 179. Quid bonum animi. sitprincipium indiui Rario formalis subie&i,quid . Latitudines in elementis compleri per contraria. Non cft potentia dc effentiali diffinitione materiz. Compositum est vtroque participans. ripossit. Subic&ũnon debet prædicari de principijsfubie&i,& quare. 250 255 1 Materia inférior aliquomodo præfcindipoteft. Quare qualitates elementorum di&tæfunt effc elementisfub 249 Verum qualitatessymbolæ elementorumsinteiufdemfpe Itantiales. 3.m! 184 ciel. 247 Q u o m o d o intelligiturpriuationem per secorrumpi. Materiaapudphilosophumestintelle&a. 172 Vtrumterrasitcentrummundi. 253 254 21S 163 : 243 Maceriacælinonpoteftpræscindiàforma. lectum . Dubium 11.vtrummateriasitgenus. 1166 Anaërfitprimohumidus. Dubium 20.vtrum materia appetat formam . Dubium 21.vtrum appetitus fit naturalismateriæ. 1 188 Arric. Secundo principaliter considerandum est composicum Quomodo medicina partim practica, & partim theorica, lic militer & theologia, similiter & logica. generabile. Verum tantum quatuor sint elementa. Virum prima qualitates sint formæ substantiales elemento genitis per propagationem contra Scotum. run. 170 gnitionis & cffc. 175 175 Propriumnonageneresolumfluit,sedådifferentia,& gene 229 241 Genita per putrefa & ionem non esse eiusdem rationis cuna 246 251 283   De elleanabellentia distinguatur. Caput secundum devno. Error Auer. de necessarij SIGNIFICATIO nci Caput tertium ,de vero Caput quartum, de bono, Ens tripliciter eft quid. Quidditatiuum de quibus dicitur. Capursextum, dere, pagina. Caput septimum, decodem subiecto. Quomodo pars formæ fluit. ElTeidemin forma quatuor habet gradus. Caput nonum, decodem secundum materiam. Capur 12. de eodem difinitione. 260 Quomodo Deus eftf elicitas. 274 modo intelligitur. 275 Caput20. dediftin&ione ex natura rei. 294 . Verum distinctio ex natura rei sit accepta ab Arist. 295 273 Vtrum diffinitio& definitum ex natura rei distinguatur., 230 ra rei non realiter. 281",An communicabile,& prædicabiledifferant. 288 Differentia individualis est ipsa forma in composita ex materia 297 An Deo accributa propriamhabeant infinitatem. 299 Accidens non realiter distinguia substantia reis ubic&a.300 Materiam & formam realiter distinguivult Scotus, &Sá&tus Thomas oppositum, similiter& Aver. rant . liter ili. Vtrumdiftin&tioperdiffinitionemfitdiftin&iopersolum Anomnia quæ sunt idem realiteralicui, fintilli formaliter Capur 13. de eodem habilitate. Dedifferentiainterpositionemquæeftprædicamentum ,& positioncm quæ estdifferentiaquanti. idem. ter. An fialiqua fintidem essentialiter, illasint idem realiserant.. Quomodointelle&uspossibilis & agens sunt vnum, & quo- Ansiali qua sint idem se totis subiective, illa sint essentiali modo duo. differant. De subiecto & propria passione, quomodo suntidem. An fiali quasetotisfubic&iuc differant, illafccotisobie&tiuc differant. Vtruma&us intelle&us possibilis collatiuusfitin primaope Ansi aliqua fecoisfubic& iuc differant,illafctotisobic&i Caput 19. dedistin&ionc rationis. 293 ratione intellectus. Vtrum fit aliquis conceptusfi&us. ue idem. obie Aiue. Vtrum omnis diftin&iofitrcalis aut rationis. Verum conceptus a rebus quarum sunt conceptus, sint ratio Verum omnis distinctio sit aliquid positiuum. ne distinAi.  . In librode Distinctionibus. Intelle&us & voluntas sunt idem . Quid eftaliquidsynonyma. A P Y T primum decncis SIGNIFICATIONIBVS pagina. Quomodo speciesre intelligibilis, a&usintelligendi,&habi tuis intellectus sunt idem . Cogitatiua,& intellectus idem materialiter. 282 Igncitas, leuitasest simpliciter,& forma ignis substantialis. Differentia inter hominem metaphysicum,&hominemna Vtrum prædicatio specicide genere fit pe rse. Anista propofitiofitpersc, homo albus est homo albus. De sensu communiquid Auer. & Arist. 283 Vtrum CONCRETVM &abftra&umformaliterdifferant. Quomodophantalinatasuntintelle&tusspeculatiuimate Vtrumhumanitassitanimalitas. ria. 284. Caput 23.dedistinctionercali. Caputo&auumdecodemsecundumformam . Aninierdistin&ionesdatasàScoristisfitordo. Vtrumdiftin&iofecundummodumdiffertàdiftin&tionele Vtrum omnis distinctio ex natuta reisit distinctio ratio cundum esse. Memorativam in medio ventriculo cerebrimanifeftari. Potentia substantialis prior est accidentali.& deprædicamento substantiæ. Vtrum fialiquaessentialiterdifferant,realiterdifferant. Vtrum fialiquarealiterdifferant,illaeffentialiterdiffe verum ex coq essentialiter dicitur aliquidcaliquo dicatur Vtrum sialiquas et otisfubic&tiue differant, illaeffentiali rerdifferant. vniversaliter de codem & femper. Caput17.decodemacuvelpotentia. 191 An fialiquaessentialiterdifferant, illa secotisfubic&iucdif Quæ sit maxima identitas. Vtrum seclula operationc intelle&us possibilisresrationc differant. An si aliquas intsetotis obicctiucidem, illasintsctotissub ie&iueidem. Qữo genus,& differentiarationedistinguantur,& nonrc. Vtrum prædicamentarcalitedrifferant. An relatiodifferatàfundamento. D e diftin &ionecaloris naturalis ab artificiali. VerumcumSortesnoneaipsesitens.272 Materiam&formamnondistinguisecundumesse,quomon Entis diuisio. Caput 21.de distinctione modali. 296 Duo modi realis distinctionis. Vtrum fialiqua realiterdifferant.illa formaliter differant An fialiquasint essentialiter idem , illa sint sctotisfubic&tiuc Quomodo 276 pagina. Caputquintum ,dequo. 279 Vtrumintelle&usagens& possibilisdistinguanturexnatu 281 teria& forma. Ens,res,autsubatantiagenerasuntanalogicedi&tadeDeo* Caput22. dediftin&ione formali. turalemsecundumScorum. 298 Intelle&um appetere contra Scotum.& secundum Thomam .3 appetitivam cognoscere. 302 Quomodo intelligitur secundam intelligentiam esse vnam 304 Caput18.decodem secundum dispositionem. San&tum An diversitas & differentia coincidant in idem. Vtrum omnia formaliter diftin &ta realiterdifferant. ter idem . 285 Caput 2 4 . d e d i s t i n &t i o n e e s s e n t i a l i. Caput10.de'eodemsecundummodum. 286 Caput25.dedistin&ionesetorissubie&iue. Vtrum distinctiosecûdumessesiesufficicnsadhocvt contra dictoria verificentur de aliquo. 303 formaminsubie&o,&multaindiffinitione. 289 Vtrumomniaquæsuntidemformaliteralicui,fincidemrca Vtrum ellediffinitioneidem ,siteffeidemsecundumeffe. nis. Vtrum omnia formaliter distincta ex natura rei diffe Caput 11.de codem secundum else. 2 8 7 Caput 26.de distin 301 &ioneserorisobic&iuc. opus intelle& us. Vtrum quælibetconceptus ftinguatur. abalioconceptu, solaratione di Vtrum omnis 306 diftin &iofitde genere relationis: Caput 14. decodem inredemonstrata. Capite 16.decodem effentialiter. 205 Vtrum ex comparatione intelle&uspossibilis, fiantrespe&us, Ansialiquasiti demserotisfubic&iua, illasintidemsetotis qui sunt genus aut species. rant. ter. Caput1s.decodem secundumpositionem. 290 Vtrum sialiqua sintidem rcaliter, illafint idem effentiali 292 194 Vtrum distinctio fitrcfpc&iuum .   fitiones habere possint. 317 Melius est non videre quædam, quàm videre,quomodo in Proportio maior est, quæ maiorem habet denominationem. telligitur. Regulæ tres proportionum secundum Ari  Quomodo sensus in prædicamento qualitatis, actionis, palo An deus cognofcatchimeramantaligidfi um . + An incelle&tusina&u, vtintellc&us intelligentiarum propo Proportionis divisio . 307 308 Vtrumveritasdifferatàpropofitionevera. Inintellc&tuardo. pliciterabftra&arum aliquam veritatem videat persuam 319 ftotclem . Q &uplaquare duplael quadruplz. 317 In quæstione demotuum propor 315 Voluit Arif.deum cognoscere hæc inferiora, 313 Motys (equitùr dominium 318 . 323. FINIS.

No comments:

Post a Comment